מידע נוסף על קמגרה

תוכן עניינים

הדיסקרטיות חשובה לך?

כשאתה מזמין קמגרה דרך חברתנו אתה יכול להיות רגוע ב100 אחוזים. פרטיותך חשובה לנו כמו שהיא חשובה לך ואנו מקפידים לשמור עליה. כל אחד משלבי ההזמנה תוכנן על מנת להעניק לך את רמת הדיסקרטיות המקסימלית. יש לך אפשרות לבצע הזמנה אנונימית אם זהו רצונך. אנו מבינים את רגישות הנושא, למרות שזוהי אינה בושה אנחנו מבינים שיש גברים שמעוניינים לשמור לעצמם את עובדת השימוש בתכשיר לשיפור התפקוד המיני. תהיה רגוע ובטוח – סודך שמור עמנו.

חושש להתנסות במוצר חדש?

אל דאגה, כמוך וכמו הרבה גברים רבים החשש הזה עבר מתישהו בראש לכולם אך לאחר שהחשש נעלם ואתה מחליט לנסות ולהשתמש בקמגרה אתה מבין שעשית טעות שהמתנת עד עכשיו ושאת הזמן שעבר כבר לא ניתן להחזיר העתיד הוא חיובי ומלא אור זה בטוח, לאחר שהתנסתה בקמגרה שלנו אתה בטח מבין שכל החששות שלך לגבי המוצר היו לשווא וכן כן עכשיו אתה עם הפנים קדימה לעבר שנים של צעירות ותפקוד מיני גבוה אשר לא הרגשת מאז היית נער מתבגר.

היכן קונים קמגרה?

בשל תופעה ההולכת וצוברת תאוצה בשם קמגרה ג'ל נוצרו המון זיופים וכמעט בכל מקום ניתן לקנות קמגרה לדוגמא חנויות סקס,טלגרם,פייסבוק ופיצוציות.

אל תתבלבלו ואל תמהרו לקנות בכל מקום כיוון שנכון לכתיבת שורות אלו למעלה מ 85% מתכשירי הקמגרה בארץ הינם זיוף מוחלט אשר מגיע מרובו מסין,טורקיה ושטחי הרשות.

קשה מאוד לזהות קמגרה מזויפת לכן הסבירות שתלך שולל ותקנה את הקמגרה המזויפת היא גדולה שכן נטילת תכשיר מזויף עלולה לגרום להרעלת קיבה במקרה הטוב ואף עילפון ומצב תרדמת במקרה הרע לכן חשוב ביותר לקנות את הוצר המקורי במקום מסודר ומפוקח אשר קונה ישירות מהיצרן הבלעדי של הקמגרה ההודית שכן היא חברת התרופות הענקית Ajanta pharma.

אצלנו כמובן תוכלו לקנות את המוצר המקורי ב100 % שכן חברתנו מתחייבת להשפעה מלאה ובטוחה על הגוף.

קמגרה בסופר פארם?

חשוב לציין כי לא ניתן לקנות קמגרה הודית בסופר פארם או בכל בית מרחקת אחר בארץ בשונה ממדינות כמו הודו, תאילנד וסינגפור וזאת כיוון שאין הסכם סחר בין משרד הבריאות ההישראלי ולבין ענקית התרופות ההודית Ajanta pharma אשר הינה היצרן הבלעדי של מוצר הקמגרה, כמו כן רופא כל רופא בארץ אינו יכול ורשאי לתת מרשם עבור קמגרה ג'ל.

קמגרה כשרה?

כאשר אנחנו מנסים לבחון את הכשר של מוצר מסוים עלינו קודם כל לבדוק את מרכיבי המוצר שכן קמגרה ההודית מכילה 2 חומרים פעילים בשם CITARTI  וSILDNAFIL  שאלו החומרים הפעילים בלא מעט תרופות כשרות בארץ ,הקמגרה הינה תרופה לבעיית תפקוד מיני ואינה ממתק להנאה שכן לקמגרה ג'ל ההודית כמו הרבה תרופות אחרות אין שום בעיה של כשרות אלה ההפך הוא הנכון, הקמגרה שומרת על שלום בית וכן קיום מצוות פרו רבו.

(תודה לרב אליהו אסולין על היועץ)

קמגרה וחוקיות

הקמגרה הינו מוצר חוקי במידה והשימוש בו נעשה לצורך אישי בלבד, כמו כן סחר בקמגרה או בכל תרופה אחרת ללא תעודת משווק הינה עבירה פלילית. נושא חוקיות הקמגרה עדיין נחשב לתחום מעט אפור שכן להבדיל מויאגרה וסיאליס אשר נמכרים בבתי המרקחת ולקמגרה אין הסכם סחר עם משרד הבריאות ולכן לא ניתן לשווקו בצורה גלויה.

לא הושפעת מהקמגרה שלנו? לא שילמת!